Zajímavé informace > Nezařazené > Moderní provoz nejen restaurací a pohostinství
Moderní provoz nejen restaurací a pohostinství
Moderní provoz nejen restaurací a pohostinství
V současné době je třeba neustále vyhledávat efektivní cestu k zákazníkovi. S využitím moderní technologie je daleko rychlejší poskytnout kvalitní služby. Jako například digitální menu v restauracích.
Moderní provoz restaurací a pohostinství
Každý provozovatel chce samozřejmě pro své zákazníky jen to nejlepší. Jak ale efektivně zasáhnout a oslovit klienty, aby se zvýšila tak návštěvnost pohostinství a tím přirozeně se zajistil jistý růst a prosperita podniku? Jeden tip by tu byl a rozhodně by usnadnil nejen komunikaci mezi zákazníky a personálem, ale rovněž by ušetřil i náklady, které jsou s touto činností spojeny. Žádná restaurace se neobejde bez denního nabízeného menu. Ve většině případů se musí vytvořit, vytisknout a poté donést k zákazníkovi ke stolu, aby si mohl vybrat, na co má chuť. Je to proces, který by se dal ale urychlit a rovněž by přinesl jisté benefity.
QR kód není novinkou na trhu
Poslední dobou je to Dokonce se objevuje již v některých provozovnách, které tímto řeší digitální nabídku připravených jídel. Rozhodně má tento způsob prezentace svoje jisté výhody a to jak pro provozovatele restaurací, tak samotné zákazníky.
Provozovatelé restaurací:
• Mohou o svém menu informovat ihned u vstupu.
• Nabídka bude vždy aktualizovaná, tudíž se nestane, že by připravený pokrm již nebyl k dispozici, což samozřejmě často vyvolává zklamání ze strany návštěvníků.
• Není třeba denně připravovat tisk nového menu, čímž se ušetří za náklady ohledně papíru a barev.
• Rovněž číšníci nemusí roznášet jídelní menu ke každému stolu a opětovně se k němu vracet, když si zákazník vybere.
• V dnešní době je povinností provádět i desinfekci nabízených jídelníčků, čímž by tato činnost odpadla.
Výhody pro klienty:
• U vchodu si načtou QR kód, který jim ukáže nabídku menu.
• Nabízený jídelníček bude mít aktualizovaná data, tak se již nemůže stát, že vytoužený pokrm již není k dispozici.
• Přeškrtané denní menu nedělá dobrý dojem na zákazníky, což by se nemohlo u digitální nabídky stát.
• , než přinese jídelní menu.
• Nikdo se nemusí obávat toho, že by snad desky a nabídka denního menu byla nějak infikovaná viry či bakteriemi, které se drží na obalech i několik hodin.